Pondělí - Čtvrtek: 8:00 - 12:30, 13:00 - 16:30 | Pátek: 8:00 - 13:00

Kollárovo nám. 697/9, Olomouc

Vnitřní řád

Vnitřní řád

Vnitřní řád ambulantního zdravotnického zařízení

Dodržovat navržený individuální léčebný a diagnostický postup zdravotnickým personálem.

PACIENT JE VŽDY POVINEN ŘÍDIT SE POKYNY ZDRAVOTNICKÉHO PERSONÁLU

Před vstupem do ordinace je pacient povinen se vždy ohlásit na recepci. Bez svolení personálu je pacientům výslovně zakázáno vstupovat do ordinace lékařů.

Na pracovištích je poskytována péče hrazená z veřejného zdravotního pojištění a péče nehrazená ze zdravotního pojištění. Ceník služeb nehrazených ze zdravotního pojištění je dostupný na požádáni na recepci a v ordinaci. Úhrada je možná v hotovosti nebo přes platební terminál.

Nepožívat před a během vyšetření alkohol, cigarety nebo jiné návykové látky. Nesplnění této povinnosti je považováno za hrubé porušení tohoto vnitřního řádu. V případě zjištění, že je pacient pod vlivem alkoholu, drog či jiné návykové látky, si lékař vyhrazuje právo odmítnout pacientovi ošetření a vyzve jej k opuštění zdravotního zařízení.

Nahlášení změn, tedy změnu osobních údajů (bydliště, příjmení, email, telefon…) a změnu zdravotní pojišťovny je pacient povinen nahlásit zdravotnickému personálu poskytujícímu zdravotní péči na daném pracovišti před ošetřením.

Souhlas s poskytnutím zdravotních služeb stvrzuje pacient zpravidla ústně či konkludentně. V případech, kdy je zdravotnickým pracovištěm vyžadován k některým výkonům a postupům písemný Informovaný souhlas pacienta, je pacient zdravotnickým pracovníkem poučen, je mu vše vysvětleno a stvrdí poskytnutí informací podpisem Informovaného souhlasu.

V případě vyzvání k opuštění prostor ordinace personálem musí vyzvaný pacient neprodleně opustit prostory ordinace, a to v případě, kdy se bude chovat nevhodně, bude pod vlivem návykových látek, bude se dožadovat ošetření bez předchozí domluvy na recepci. Nesplnění této povinnosti je považováno za hrubé porušení tohoto vnitřního řádu.

Pravdivě informovat ošetřující zdravotnický personál o dosavadním vývoji zdravotního stavu, včetně informací o infekčních nemocech, o zdravotních službách poskytovaných jinými poskytovateli, o užívání léčivých přípravků, včetně užívání návykových látek, a dalších skutečnostech podstatných pro poskytování zdravotních služeb. Nesplnění této povinnosti je považováno za hrubé porušení tohoto vnitřního řádu.

Chovat se dle zásad slušného chování k zdravotnickým pracovníkům a řídit se jejich pokyny.

Dodržovat zásady občanského soužití a dobrých mravů ve vztahu ke dalším pacientům, kteří čekají v ordinaci na ošetření, jejich případným zákonným zástupcům, a zdravotnických pracovníků. Nikoho verbálně nenapadat, nekřičet ani nezvedat hlas. 

Je zakázáno pořizování jakýchkoliv fotografií, videonahrávek nebo audionahrávek ve všech prostorách zdravotnického zařízení bez souhlasu pověřeného vedoucího pracovníka a bez souhlasu osob, které by případně měly být natáčeny nebo fotografovány.

Pacient je povinen dostavit se na ošetření ve stanovený den a hodinu. Není možné, vzhledem k ohleduplnosti k ostatním pacientům, termín bez předchozí domluvy měnit. Objednaní pacienti jsou bráni do ordinace přednostně, pořadí pacientů určuje lékař nebo sestra. Čas, na který je pacient objednán, nepředstavuje čas, kdy pacient vstupuje do ordinace, ale čas, kdy pacient vstupuje do čekárny a je povinen se hlásit na recepci.

V případě, že nastane prodloužení předpokládané doby ošetření u pacienta předcházejícímu objednanému pacientovi, který čeká na ošetření je oprávněn lékař změnit termín ošetření danému pacientovi, a to na jiný den i čas.

Je zakázáno vnášet do ambulance či čekárny zbraně, střelivo, výbušniny a jiné nebezpečné předměty či látky. Rovněž je zakázán vstup se zvířaty (s výjimkou asistenčního či vodícího psa), jízdními koly, koloběžkami apod.

Objednaný pacient, který se nemůže dostavit na vyšetření se předem omluví, tak aby neblokoval, rezervovaný čas jiným pacientům. V případě, že se pacient neomluví včas a nenahlásí nepřítomnost SMS zprávou nebo emailem ordinaci (termínem včas je myšleno, neprodleně jakmile situace nastane či se o ní dozví). V případě, že tak neučiní bude považována tato absence za neomluvenou. V případě 3 a více neomluvených absencí je oprávněn poskytovatel péče vyřadit pacienta z evidence.

Ordinační a provozní doba je zveřejněna u vstupu do jednotlivých ambulancí či oddělení zdravotnického zařízení a na webových stránkách pracoviště KAMENÍČEK STOMA ZUBNÍ ORDINACE kamenicekstoma.cz

Příjem posledního objednaného pacienta končí 60 minut před koncem ordinačních hodin.

Ordinace neručí za věci, které si pacient nevzal s sebou do ordinace a ponechal je v čekárně.

Řídit se tímto vnitřním řádem.

Vnitřní řád je pro všechny pacienty závazný a je veřejně dostupný a na webových stránkách pracoviště KAMENÍČEK STOMA ZUBNÍ ORDINACE kamenicekstoma.cz. Není povinností pacienta souhlasit s Vnitřním řádem, ale nesouhlas je zároveň nesouhlasem s poskytnutím zdravotní péče a objednáním v našem zdravotnickém zařízení.

Zdravotnické zařízení může ukončit poskytování zdravotních služeb pacientovi, který závažným způsobem omezuje práva ostatních pacientů, úmyslně a soustavně nedodržuje navržený léčebný postup nebo se neřídí vnitřním řádem zdravotnického zařízení. (§ 48 odst. 2 zákona o zdravotních službách č. 372/2011 Sb.).

Kameníček STOMA, místo pro jasné, bílé a dokonalé úsměvy.

Kde nás najdete

Kollárovo nám. 697/9
779 00 Olomouc
Česká republika